Przepraszam!

Wybaczcie, ale w najbliższym czasie nie będę nic dodawać tego bloga. Nie mam kompletnie czasu, sił i chęci.Wracam w piątki zmęczona po całym tygodniu nauki w innym mieście i nie mam na nic ochoty. Chcę jedynie iść spać. W soboty spotykam się ze znajomymi albo zakuwam i enty raz przepisuję ten sam zeszyt... A w nocy nie mam sił by pisać. 
Dlatego obiecuję, że za dwa tygodnie (od 23 stycznia) będę pisać już porządnie. Siądę i napiszę wszystko co muszę. 
Wybaczcie, kociaki. <3 
#muchlove 
xx
P.S. Po prawej stronie pojawiła się ankieta. Odpowiedzcie na pytanie w niej zawarte! :)

4 komentarze:

  1. :'( NIE WIEŻĘ ŻE JUŻ ZA 2 ROZDZIAŁY KONIEC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawdopodobnie napiszę kolejne opowiadanie. najpierw będzie to one shot, który jeśli się Wam spodoba, rozwinę w formie takiej książkowej. tylko módlcie się, aby moja wena dopisała i abym poskładała sobie to co siedzi mi w głowie w jedną zwartą i logiczną całość. xx

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. wiem, wiem! nowy rozdział pojawi się w tym tygodniu. obiecuję! xx

      Usuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeśli komentujesz jako Anonim, to podpisz się chociaż imieniem czy inicjałami, bo czasami chcę wiedzieć do kogo mam się odnieść w poście. :)