Intro

Cześć, z tej strony BasieQ. Z Twittera znacie mnie jako @xBasieQx a od niedawna mam nową nazwę: @BasiaWisniewska . Chciałabym Was poinformować, że zamierzam pisać kolejne opowiadanie (pozostałe będą pisanie dalej, nie zakończę ich na dniach). Tym razem bohaterem opowiadania będzie nowa sensacja z Wielkiej Brytanii (jak mają ostatnio w zwyczaju określać Go gazety) - Conor Maynard. Cała fabuła nie jest wymyślona jeszcze, ale w mojej wyobraźni jest właśnie tworzona. Póki co mam punkt zaczepienia, ale jestem dobrej myśli.
Gatunek opowiadania to komedia romantyczna.
Czasem akcji jest współczesność, aktualna chwila.
Wkrótce pojawi się tu pierwszy rozdział i postaram się ogarnąć wygląd bloga, choć jestem w tym kompletnie zielona.

Moje inne blogi, z których możecie mnie kojarzyć to:
Love story with Cody Simpson
Przeznaczenie
Imagine +18 z One Direction

Mam nadzieję, że mój pomysł przypadnie Wam do gustu i będziecie czytać to opowiadanie!

3 komentarze:

  1. Pomimo tego, że nie przepadam za Conor'em, to będę czytała twoje opowiadanie i może zmienię zdanie o nim? ;)
    Niecierpliwie czekam na prolog/pierwszy rozdział! ♥

    PS: Jeśli możesz, powiadamiaj mnie na Twitterze: @RootsmanSoulx

    OdpowiedzUsuń
  2. u la laa ! :D Conor! fuck yeah ! xD bd czytać, a jak :) możesz mnie informować na TT ? @AniaAnula13

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wspominałam nie jestem wielką fanką, ale fabuła i rozdział, super :* Życzę weny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeśli komentujesz jako Anonim, to podpisz się chociaż imieniem czy inicjałami, bo czasami chcę wiedzieć do kogo mam się odnieść w poście. :)